2013. május 2., csütörtök

Chapter 6.


Busszal, gyalog, másnaposan haza értem. Közben küldtem Perrinek egy üzit.
"Pezz, bocsi, hogy eljöttem, de szörnyű és egyben furcsa reggelem volt. Köszönöm, majd beszélünkxx"
- Hello!- köszöntem be az a házba, de csak Kry jött ki a nappaliból.
- Te meg hol voltál?- kérdezte csípőre tett kézzel.
- Közöd?- vettem le a cipőmet, majd elindultam felfelé.- Anyuék?
- Sok.- szólt Kry mikor én már a lépcső felénél voltam.
- Se.- mondtam vissza se fordulva. - ANYUÉK?- emeltem fel kicsit a hangomat.
- Elmentek nagy bevásárlásra - mondta és tovább mentem.Még hallottam, hogy szeretett húgom elkáromkodja magát, én meg csak megforgattam a szemem.
Ahogy felértem a szobámba átöltöztem, majd bekapcsoltam a gépem, amit már rég tettem.
A Twitterem pörgött a sajnálkozó, és kérdezgetős üzenetektől. Nem akartam semmire válaszolni, csak kiírtam valamit.
"Köszönöm, hogy aggódtok. De jól vagyok. Szeretlek titeketxx"
Ránéztem Liam profiljára is, de ő még semmit se írt ki. Az utolsó tweetje a szakításunk előtt 1 nappal volt, vagyis amikor a koncert volt. Másnap lett a veszekedés.
"Nagyon jók vagytok srácok! Imádunk titeket! @ElenaRW sietek xx"
Könnybe lábadt a szemem. Még aznap gondolt is rám. Miért? Miért nem mentem Liammel? Annyira megbántam mindent.
A könnyeim elkezdtek lefele gurulni az arcomon, én pedig kihúztam a fiókomat és elővettem a kést. Elkezdtem karcolászni a csuklómat... majd áttértem az alkaromra... Néhány helyen elkezdtem vérezni, de nem számított. A vérben Liamet láttam... Mindenhol őt láttam. Nem bírtam arra gondolni, hogy beveszi azokat a gyógyszereket. Nem tudtam elhinni. Ez nem Liamre vall. Az utóbbi napok nem Liamre vallanak. Se rám. Hiányzik minden. A társaság, a beszélgetések, a Liammel töltött idők, a rajongók, a koncertek, az interjúk...
*V*
- Krystal maradj nyugton, vagy vissza fordulok!- mondtam neki szigorúan miközben az utat figyeltem.
- DE ÚRISTEN  EZT NEM HISZEM EL! A TE PASID LIAM PAYNE, ÉS MOST 1D INTERJÚRA VISZEL AZ ELLEN SHOW-BA!!! EZ OLYAN HIHETETLEN!- sipítozott.
- Ha nem leszel normális, mire odaérünk, akkor megkérek valakit, hogy zárjon be egy ketrecbe.
- Ahjj, jól van.- vágta be a durcást. Ez kb 5 másodpercig tartott, utána újra elkezdett pörögni.
Hamarosan odaértünk a stúdióba. Nem volt kicsi, szóval nem tudom, hogy hogy fogom megtalálni őket.
- Viselkedj, és maradj mellettem!- szóltam rá Kry-ra mikor beléptünk a stúdióba.
De azonnal meg is állított minket egy biztonsági őr.
- Jó napot, miért vannak itt?- kérdezte.
- Én Liam Payne párja vagyok, ő pedig a húgom.- biccentettem Kry felé.
- Név?
- Elena és Krystal Rosewood.- feleltem.
- Mr. Payne vendégeket vár?- beszélt bele abba az izéjébe.
- Igen.- felelte egy hang a micsodából.- A barátnőjét, és a barátnője kishúgát.
- Jól van bemehetnek.- mondta az őt és utat engedett nekünk.- Arra kell menni, majd elfordulni jobbra, és egyenes menni, majd ki lesz írva.- mutogatott.
- Köszönjük. - mondtam, és elindultunk Krystal-al arra felé.
Megtaláltuk a srácok öltözőjét. Már épp kopogtam volna amikor K megállította a kezem a levegőben.
- Hogy nézek ki? Harry belém fog szeretni?- kérdezte, én pedig végig néztem rajta.
- Szarul, és biztos nem fog.- mondtam nővéri szeretettel, aztán bekopogtam.
-GYERE!-kiabálta ki Niall.
Résnyira nyitottam az ajtót, és bekukucskáltam.
- Hellóóó Lenaa!- Niall.
- Sziasztok!- mentünk be Kry-al.
- H-h-h-helló- hebegte a húgom.
- Szia, veled még nem találkoztunk!- mondta Zayn, és a többiek is oda jöttek hozzánk.
Miután K bemutatkozott, a srácok adtak neki két puszit meg ölelést, Kry majdnem elájult... Megkérdeztem Lout hogy hol van Li.
- Louis, Liam hol van?- kérdeztem.
- Épp Lou "sztájlísztója"- mondta elvékonyított hangon amin nevettem kicsit.
A srácok nagyban beszélgettek Kry-al (K ezt nem tudja, de megkértem őket, hogy kicsit jópofizzanak vele. Valahogy meg kéne hálálnom... Biztos elviselhetetlen egy szörny a húgom), amikor valaki gyengéden átölelte a derekamat, és a nyakamba puszilt.
Kicsit megijedtem, megfordultam és Liam állt előttem 5 centire.
- Bocsi, hogy késtem.- mondta és adott egy csókot. Szerintem jó ideig csókolózhattunk...- Hello Kry!- biccentett Liam K felé, amikor a többiek felé fordultunk. Krystal motyogott egy "szia'-t. Még mindig nehezen fogja fel, hogy Liam sokszor van nálunk, én meg náluk.
Kopogtak az ajtón. Mindenki egy emberként fordult oda, aztán egy stáb tag nyitott be.
- Srácok, 5 perc és kezdünk.
- Rendben, köszönjük!- mondta Harry, majd a férfi kiment.
Az ajtóhoz mentünk, a fiúk először minket engedtek ki, Kry-al sikeresen összeütköztünk az ajtóban, amin persze mind ketten felkaptuk a vizet hű tesókhoz híven. De egyikünk sem akart balhét, úgyhogy csak morogtunk egyet egymásra, amin a srácok jól szórakoztak.
- Ne tudjátok meg mit csinálnak otthon.-röhögött Liam, miközben átkarolta a vállam, én pedig "sértődötten" rámosolyogtam.- Jól van babám.- adott egy puszit az arcomra.
- Na gyere Kry, higyjék azt, hogy a barátnőm vagy.- Harry. Átkulcsolta K kezét majd rámosolygott. Oké. Megpróbálom leírni a húgom reakcióját. Arca olyan vörös lett, mint a ráké, hevesebben vette a levegőt, fülig érő szájjal vigyorgott, és az ájulás szélén volt.
Liammel tágra nyílt szemekkel figyeltük, aztán kitört belőlünk a röhögés, de Kryból is. Harry továbbra sem engedte el a kezét, Kry pedig továbbra is az ájulás szélén volt.
- Hugi, ne hívjunk mentőt?- néztem rá a rákocskámra.
- Jó ötlet- nevetett már felszabadultan.
Odaértünk a nagy teremhez. Kamerák voltak mindenhol, nézők figyelték a termet. Pár sminkes odajött még a srácokhoz, mi meg addig arrébb álltunk K-val.
- 20 másodperc!- kiabált egy hapsi. Liam odajött hozzám adott egy gyors csókot és mentek is oda Ellenhez. A nézőtér tapsviharban és sikítozásban tört ki. A srácok ezt a reakciót megköszönték nekik, majd gyorsan köszöntötték a srácok és Ellen egymásnak majd leültek.
Ellen elmondta a bevezetőjét, a nézők tapsoltak, aztán a fiúkhoz fordult.
*
Az interjú remekül zajlik, mindent áttárgyaltak már a karrierrel kapcsolatban. Remekül ívelnek felfelé.
- Srácok, hogy álltok barátnő-ügyileg?- kérdezte Ellen- Zayn, Louis, Liam úgy tudom most ti párkapcsolatban éltek. Hogy vagytok? A lányok itt vannak?
- Mi remekül megvagyunk Perrivel- kezdte Zayn- Csodálatos lány, mindenben mellettem áll, mindig megmondja mit csinálok jól és mit nem, szerinte. Korrektek vagyunk egymással, szóval minden okés. Pezz sajnos nem tud itt lenni, mert sajtótájékoztatója van a Little Mix-nek.
- Eleanor fantasztikus. - Louis- Minnél több időt próbálunk együtt tölteni, próbáljuk egyeztetni a sulit és a bandát. De amikor nem sikerül, a telefonszámlánk az egekbe repül- mosolygott Louis, amit a többiek.-  Most épp nincs itt ő sem, mert egyetemen tanul.
- Elenaval még csak 1 hónapja vagyunk együtt, de próbáljuk minél mélyebben megismerni egymást.- Liam. Harry itt köhögött egyet, Li pedig beleütött a vállába, amin a nézők és Ellen felnevettek, és én is. Lehet, hogy ki is pirultam, de sebaj- Szóval próbálunk minél többet megtudni egymásról. És szerintem jól haladunk.- mosolygott Li.
- Az biztos, hogy haladtok- röhögött Hazz, és Liam újra megcsapta. Én csak szégenlősen nevettem, Kry pedig hülyén vigyorgott mellettem.
- És ő most itt van, a húgával együtt.- fejezte be a mondandóját Liam.

Az interjú véget ért. Kicsit még beszélgettünk, átöltöztek a srácok, aztán hazavittem Kry-t, majd visszamentem a fiúkhoz.
- Harry, megcsaphatlak?- kiabáltam mikor beléptem az ajtón.
- Kösz ne!- kiáltotta vissza, miközben levettem a cipőmet. Mindannyian ott ültek a kanapén. Harry és Zayn laptopozott, Niall valamit...evett, Liam Toy Story-t nézett.
- Juuuj!! Toy Story!- mentem oda és huppantam be Liam ölébe. Adtam neki egy csókot, majd átnyúltam Niallen, és beleütöttem Harry vállába.
- Hééé!! Ezt miért?- simogatta a vállát.
- Az interjú miatt.- mondtam a sértődött kisgyerek stílusban.
- Mi van Hazz, megvert egy lány?- röhögött Zayn, majd mi is. Utána mindenki tovább folytatta amit eddig csinált.

Na sziasztook! Bocsi, hogy későn, de nem jött össze 1 komi se és emiatt szomorú voltam...:// Kérlek komizzatok! <3
Remélem tetszik 
xxSaccii

1 megjegyzés:

  1. Komizoook!! *-* KURVAGYORSAN A KÖVETKEZŐT, MERT ÚGY JÁRSZ, MINT HARRY ÉS MEGCSAPLAK!!!! XDD ♥♥

    VálaszTörlés