2013. május 10., péntek

1. Díjam

Nagyon szépen köszönöm a díjat Szikraa-nak

Feltételek.:
1. Alapkérés miszerint köszönd meg a díjat attól, akitől kaptad!
2. Tedd ki a díjat az oldaladra akármilyen formátumban, hogy mások le tudják menteni
3. Válaszolj a kérdésekre, amiket kérdeztek tőled.
4. Küldd tovább maximum öt tehetséges blogírónak!

Kérdések, amiket kaptam :
1. Mi inspirált téged az írásra?
 Enii, vagyis Szikra barátnőm, akinek a díjat is köszönhetem. :)
2. Van-e olyan költő, író, stb, akiket példaképnek tartasz?
Stephenie Meyer, Leiner Laura. Ők a példakép íróim :D
3. Szeretnél-e majd komolyabban is írással foglalkozni?
Lehet. Még nem döntöttem el.
4. Milyen fanfiction-okat olvastál eddig?
One Direction,  Little Mix.
5. Tudják-e a szüleid, hogy blogot írsz? Mit szólnak hozzá? Olvassák?
Igen, tudják, örülnek neki, és nem, nem olvassák.

Én kérdéseim :
1. Hány blogod van? Szeretnél többet?
2. Szerinted mennyire sikeresek?
3. Életcélod?
4.  Írtál már verset?



Díjat tovább ajánlom nekik :
*~•Change My Life•~*
Earhly Angel
Film Az Életem

2 megjegyzés: