2013. május 12., vasárnap

4. díjam.*-*


Köszönöm szépen Szaszaa. :)) <3
a)
 Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, majd másold át a kérdéseket a díj adónak oldaláról! 
c) Válaszolj a kérdésekre!
d) Küld tovább maximum 5 írónak!

Válaszok:


1. Hogyan szokott elkapni az ihlet?
Suliban, vagy itthon pihenés közben gondolkozom

2. Hallgatsz zenét egy-egy rész megírása közben?
Néha szoktam, néha nem:)

3. Miért kezdtél bele a blogodba?
Mert már én is szerettem volna egy sztorit, és a barátnőm is már nagyban blogolt, nekem meg egyre jobban tetszett. 

4. Hobbid?
Zene hallgatás, fordítás... Ha pedig a nagyiméknál vagyok a kutyámmal vagyok.

5. Kedvenc zeneszámod?
SOK VAN. NAGYON.
Kérdések:
  1. Milyen sokáig tart megírnod egy részt?
2. Mivel foglalkoznál a suli után?
3. Milyen koncerteken voltál már eddig? És mire szeretnél elmenni?
4. Kire nézel fel leginkább, mint példakép? 

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése